Δικαιώνει τον τίτλο του?
Περνάει απ'όλα?
Ισως.
Δεν απογοητεύει πάντως, τουναντίον μου χάρισε μέχρι τώρα πολλές ευχάριστες βραδιές
και αν μη τί άλλο γι αυτό και μόνο θεωρώ ότι εκπλήρωσε τον σκοπό της κατασκευής του.
Για την οποία και χρησιμοποίησα είτε εξεζητημένα υλικά, είτε υλικά που κατασκευάστηκαν κατόπιν παραγγελίας
αλλά και καθημερινά υλικά που συναντάμε στα συρτάρια μας
ή /και στους σκουπιδοτενεκέδες μας (όχι Λάζαρε, ΑΣΦΑΛΩΣ και δεν σκέπτομαι να σε πετάξω...)
Και για όσους δεν γνωρίζουν, ο Λάζαρος είναι η NIKON D 70s.
Aχώριστος σύντροφός μου εδώ και πολλά χρόνια, έχει υποστεί κάθε είδους κακοποίηση μέχρι τούδε.
Λύθηκε, δέθηκε, καταστράφηκε, ανέστη (εξ ου και το Λάζαρος) συμμετείχε σε κάθε μου δοκιμή
δέχτηκε ένα σωρό αντάπτορες, καταπονήθηκε, τούμπαρε μαζί μου, φωτογράφισε νεογέννητα, γενέθλια και βαφτίσια, ταξίδεψε μαζί μου, την αναγνωρίζουν πλέον και τα παιδιά μου - "μή ξεχάσεις τον Λάζαρο μπαμπά"- πιέστηκε στα όρια, φωτογράφισε τα πάντα, από δορυφόρους και πλανήτες μέχρι ταξιδιάρικα φωτόνια, μάθανε απάνω της τα παιδιά μου να φωτογραφίζουν, φωτογράφισε βουνά , χωριά,κήπους, θάλασσες, ανθρώπους και αντικείμενα
καρφωνε πάντα το χωροχρονικό συνεχές με ακρίβεια, εν ολίγοις όσα megapixel φωτ/κες μηχανές και να πάρω,αυτή θα μου αποθανατίσει όλες τις ευχάριστες στιγμές που έχω μπροστά μου κι εύχομαι να με περιμένουν πολλές από δαύτες...
Και μ'ένα απλό καθάρισμα, μ'ένα πέρασμα με καθαρό πανί, είναι σαν να βγήκε μόλις σήμερα από το κουτί της, NIKON γαρ.
Λοιπόν, από αριστερά προς τα δεξιά:
Η ATIK16Hr, η CCD κάμερά μου στα 1.5 Mpixel.
Αυτήν την πήρα από τον Φωτάκο, τον FotisR, και γαμώ τους αστροφωτογράφους.
Περί Φωτάκου καμμιά άλλη φορά που (δεν) θα έχω κέφια...
Μπροστά ακριβώς και μέσα στο κουτί του, φωτοστεγανότατος (υπάρχει αυτή η λέξη αλήθεια)
αναπαύεται ο χειροποίητος τροχός φίλτρων μου.
Ενα πόνημα για το οποίο και είμαι πολύ περήφανος.
Κατασκευή που δεν έχει πραγματοποιηθεί από άλλον.
Εξοπλισμένος με astronomik φιλτράκια υπόσχεται να σας χαρίσει θεαματικές λήψεις του Sadr φέτος το καλοκαίρι.
Ακολουθείτο θηρίο,ο Nikkor 80-200mmED 2.8.
Ενας από τους καλύτερους zoom σήμερα.
Ποιότητα κατασκευής υπεράνω κριτικής, επίπεδο πεδίο, σφιχτά συμπαγή είδωλα.
Δεξιά του φακού, στερεωμένος με τη βοήθεια σύρματος από κρεμάστρα καθαριστηρίου
αναπαύεται ο remote controller του Starguider.Εξοπλισμένος με ενισχυτή υπερύθρων ελέγχει το κλείστρο και τη λειτουργία των δύο Νικον, ητοι του Λάζαρου και της F75(film).
Ακριβως στο μέσο της κατασκευής συναντάμε το Sw 80ED.
Ενας σωλήνας που δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις μιας και πρόκειται για best seller.
Εξοπλισμένος με σκιάδιο (light shield) από μαυρο ματ χαρτόνι και σταυρόνημα για διακριτικά star spikes...
Σκιάδιο φέρουν όλοι οι φακοί μου μιας και φωτογραφίζω περιτριγυρισμένος από σπίτια εξίσου ζωντανά και φασαρτζίδικα με το δικό μου!
Πάνω στο ED, το οδηγητικό σύστημα.
Ενας Paragon 400mm f6.3 και μια Meade DSI I color.
Πλήρως ευθυγραμμισμένος με το υπόλοιπο φωτοsetup βρίσκει το λιγότερο ένα οδηγητικό αστέρι σε κάθε περίπτωση (με χρονο έκθεσης 1sec).Τα υπόλοιπα αναλαμβάνει το PHD.
ΟΛΑ τα καλωδια είναι στερεωμένα πάνω στη βάση, ετσι ωστε αν κατά τη διάρκεια της μετακίνησης "πατηθει" κάποιο, να κοπεί το καλώδιο δίχως να επηρεαστει η αντίστοιχη συσκευή.
Το δεξιό κέρας της παράταξης είναι και το πλέον παράξενο.
Οι δύο σιδερογωνίες αναλαμβάνουν την στερέωση του τροχού φίλτρων της ΑΤΙΚ, όταν προσαρμόζεται φωτ/κος φακός με Μ42 σπείρωμα.
Το σπε'ιρωμα Μ42 μοιάζει αρκετά με το Τ2.
Εχουν ίδια διάμετρο, 42mm, αλλά διαφορετικό pitch (βήμα έλικας), ένα χιλιοστό το Μ42 και 0.75mm το Τ2.Συνήθως δεν υπάρχει πρόβλημα "επικοινωνίας" μεταξύ τους.
Ακριβώς ανάμεσα χωρά μια φωτ/κη μηχανη-δίχως πρόβλημα αλλαγης μπαταριών onfly.
Διακρίνεται ο ευμεγέθης Nikkor 300mm f4.5 με κόκκινο φίλτρο 25Α.
Μ'αυτο θα επιχειρήσω την αποτύπωση Ηα αντικειμένων σε φιλμ.
Λίγη προσοχή τώρα στο κάτω μέρος της διάταξης.
Μια Vixen plate replica προσαρμόστηκε πανω σε εάν κομμάτι ξύλο 40Χ15Χ1.5mm
ικανοποιητικότατης ακαμψίας.Χρησιμοποιήθηκαν φρεζόβιδες ωστε να μπορει να ολισθαινει κατα βούληση, βοηθώντας χαρακτηριστικά στο ζύγισμα.Οι βίδες της βάσης για το dovetail εχουν αλλαχθει με απλές.
Να τονίσω και πάλι οτι ΟΛΑ τα εξαρτήματα που συμμετέχουν μπορουν να αλλάξουν θεσεις, π.χ. η Ατικ στον 300mm και οι Nikon στον Nikkor και να ξαναζυγιστει το σύστημα σε 30 δευτ/τα!
Τετάρτη 10 Ιουνίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Κατ' αρχην συγχαρητηρια. Το να ευθυγραμμισεις τοσα πολά και διαφορετικά αντικειμενα ειναι μεγαλη υπόθεση. Επειτα ολο αυτο το συστημα δεν το εχεις κάπου μονιμα -ετσι δεν ειναι?- και το μεταφερεις καθε φορα που κανεις αστροφωτογραφιση, χωρις να χαλάει η ευθυγράμμισή τους. Να ρωτησω κατι. Το οδηγητικο σαν τηλεφακος εχει περιορισμενο πεδιο, σημαδευει βεβαια οπου και το κυριο τηλεσκοπιο, πάντα βρισκει καποιο αστρο η κάνεις κάτι αλλο? Δηλαδη μηπως το στρεφεις κάπου αλλού προκειμενου να βρεις εκει κοντά κάποιο φωτεινο αστρο? Και πάλι συγχαρητηρια για την φοβερη βάση η οποία οπως ειναι φορτωμενη μου θυμιζει εξεδρα εκτοξευτων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσπαθησα να τοποθετησω ενα Link για φωτο αλλα εινα αδυνατον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνταξει τα καταφερα. Εναι η εξξεδρα πολλων εκτοξευτων που μου θυμιζει η βαση σου.http://www.ellinikos-stratos.com/stratos/images/rm-70.jpg
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστω Χρηστάκη! Η ευθυγράμμιση είναι πολύ πιό εύκολη υπόθεση από όσο φαινεται, πίστεψέ με!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟντως το μεταφέρω όπου χρειάζεται, θα το πάρω και στον Πλαταμώνα σε λίγες μέρες.Λοιπόν, ο τηλεφακός βρίσκει πάντα αστέρι για οδήγηση, μεχρι τώρα δεν είχα ποτέ πρόβλημα.Η εικόνα που παρεθεσες... πάρα πολύ ωραία!