Ανοίγω τη φωτό της Ροζέτας με το Photoshop.
Στο πινακίδιο των Layers πατώ στην ασπρόμαυρη σφαίρα (Create new fill or layer adjustment)
και προσθέτω μια στρώση Channel Mixer στην οποία και ρυθμίζω όπως φαίνεται στην επισυναπτόμενη φωτό
Ο.Κ. και κατόπιν Layer>Flatten Image.
Η διαδικασία αυτή φέρνει πολύ καλύτερα αποτελέσματα από ένα απλό Grayscale/Desaturate κ.λ.π. δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι την προτιμούν οι επαγγελματίες φωτογράφοι.Η μετατροπή με Lab color δεν ξέρω αν και κατά πόσο τη συναγωνίζεται (ή η CMYK...!!!)
Οσο περισσότερο ασχοληθεί κάποιος με το "θεμέλιο" τόσο πιό κερδισμένος θα βγει στο τελικό αποτέλεσμα.
Προσωπικά συνεχίζω με το πολύ καλό Sharpener Pro 3.0
ενω δεν κρατήθηκα και χρησιμοποίησα και το Sharpen tool
στους "νευρώνες" κοντά στο κέντρο...
Καλό θα ήταν επίσης να διερευνηθεί η περίπτωση τονισμού του κόκκινου καναλιού στο πρωτότυπο αρχείο ΠΡΙΝ την εφαρμογη του pseudoluminance!
---------------------
Ρίξτε μια ματιά και στο Silver Efex Pro...
Στο πινακίδιο των Layers πατώ στην ασπρόμαυρη σφαίρα (Create new fill or layer adjustment)
και προσθέτω μια στρώση Channel Mixer στην οποία και ρυθμίζω όπως φαίνεται στην επισυναπτόμενη φωτό
Ο.Κ. και κατόπιν Layer>Flatten Image.
Η διαδικασία αυτή φέρνει πολύ καλύτερα αποτελέσματα από ένα απλό Grayscale/Desaturate κ.λ.π. δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι την προτιμούν οι επαγγελματίες φωτογράφοι.Η μετατροπή με Lab color δεν ξέρω αν και κατά πόσο τη συναγωνίζεται (ή η CMYK...!!!)
Οσο περισσότερο ασχοληθεί κάποιος με το "θεμέλιο" τόσο πιό κερδισμένος θα βγει στο τελικό αποτέλεσμα.
Προσωπικά συνεχίζω με το πολύ καλό Sharpener Pro 3.0
ενω δεν κρατήθηκα και χρησιμοποίησα και το Sharpen tool
στους "νευρώνες" κοντά στο κέντρο...
Καλό θα ήταν επίσης να διερευνηθεί η περίπτωση τονισμού του κόκκινου καναλιού στο πρωτότυπο αρχείο ΠΡΙΝ την εφαρμογη του pseudoluminance!
---------------------
Ρίξτε μια ματιά και στο Silver Efex Pro...