Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

Ερώτηση προς αστροφωτογράφους...

Εστω ότι έχω μπροστά μου μία φωτογραφία η οποία σε κάποια σημεία/περιοχές της με ενθουσιάζει, σε κάποια άλλα πάλι με απογοητεύει.Υπάρχουν φωτεινές περιοχές της στις οποίες κυριαρχεί το κόκκινο και είναι τόσο αθόρυβες ώστε να επιδέχονται ανετότατα περαιτέρω αύξηση της όξυνσης αλλά κατά κακή μου τύχη υπάρχουν και σχετικά σκοτεινές περιοχές όπου κυριαρχεί το πράσινο και όπου ο θόρυβος είναι ήδη τόσο αυξημένος ώστε αντί για όξυνση/sharpening μάλλον μία καλή αποθορυβοποίηση τους χρειάζεται.
Αραγε πόσους από τους συστηματικά και εδω και αρκετά χρόνια ασχολούμενους με την αστροφωτογραφία απασχόλησε αυτό το ερώτημα?
Για πόσους από τους λαμπρούς νέους αστροφωτογράφους απετέλεσε διακαή ευχή η ύπαρξή παρόμοιας τεχνικής???
Και για να ξεκαθαρίσουμε γιατί μιλάμε: 
Δεν ζητώ πολλά , παρά μόνο μία τεχνική που να μου επιτρέπει να χρησιμοποιώ διαφορετικά φίλτρα και διαφορετικά plugin σε σημεία της εικόνας διαφορετικά ως προς το χρώμα και την τονικότητα.Ζητώ αυτό να εφαρμόζεται εύκολα και σε διαδοχικά βήματα.Ζητώ να έχω live preview.Ζητώ η δράση του ενός plugin να επηρεάζει κατά το ελάχιστο  δυνατό το προηγούμενο καί ομοίως ελάχιστα να επηρεάζεται από το επόμενο.Ζητώ να έχω απεριόριστες δυνατότητες επιλογής και χειρουργική ακρίβεια δράσης.Και τελικά, μιάς και οι ευχές είναι ΔΩΡΕΑΝ, ζητώ να μπορώ να έχω διαφορετικές επιλογές τονικότητας και χρώματος στην εικόνα που επεξεργάζομαι και διαφορετικές επιλογές τονικότητας και χρωματος στην τελική εφαρμογή!!!!!
Και όοοοολα αυτά να εφαρμόζονται ΕΥΚΟΛΑ και όχι μετά απο 5άωρη προ-επεξεργασία.
Γίνονται αυτά τα πράγματα???

3 σχόλια: