Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Old lady FED3

Δεν καταλαβα ποτέ γιατι πρεπει να θανατωνεται ενα γερικο αλογο.
"Η μοιρα των θεων ειναι η ληθη
η μοιρα των ανθρωπων ειναι ο θανατος"
Δασκαλε Καραγατση, η μοιρα των γηραιων αλογων ποια ειναι;
Η μοιρα ολων των γηραιων ποια ειναι;
Ο παραγκωνισμος;
Το πεταμα σε μιαν ακρη μεχρι το παραεπομενο ξεκαθαρισμα;
"Δεν εχεις γέρο;
Πανε αγορασε!"
Αυτην παντως μου τη χαρισαν.
Μαλλον βαριοταν να την πεταξουν...


Ο πολιτισμος της αμερικανικης ηπειρου ειναι πολυ διαφορετικος απο τον δικο μας.
Ηταν τουλαχιστον μεχρι ο ανησυχος Χριστοφορος παψει να σπαει αυγα και προτιμησει να δανειστει μερικα πλοια της αυτης μεγαλειοτητος του Φερδινανδου.
Οι ινδιανοι λοιπον πιστευαν οτι καθε αντικειμενο εχει το μανιτου του.
Το οποίο και συντασσεται με τους σκοπους του δημιουργου του.
Ο Γκραχαμ Μαστερσον στο πασιγνωστο "Μανιτου" επιχειρει μια διολου αβροχοις ποσιν διελευση μεσα απο την μυθολογια ολοκληρης ηπειρου.
Στη θεση του "Unitrac" καλεσα με τη σειρα μου το Internet να με βοηθησει...


Κατσαβιδια, οινοπνευματα, οδοντοβουρτσες, σιλικονουχα σπρεϋ εσπευσαν προς βοηθεια.
Ενταξει-ενταξει, να μη σας ξενερωσω...
Αν λοιπον η γηραια FEd ειχε φωνη, θελω να πιστευω οτι θα τσιριζε ευτυχισμενη!
Ξερεις τί σημαινει απο κει που εισαι χρονια μεσα σε μια θηκη, καπου πισω απο τα εργαλεια και κατω απο παλια βιβλια, αιφνης να γινεσαι αντικειμενο θαυμασμου και συζητησης;
"Δηλαδη, μπορει να φωτογραφισει;"
"Τσαμπα ειπες, μα δεν την θελαν;"
"Βγαλε μέ ασπρομαυρο φιλμ!"
Αυτο το τελευταιο με αγγιξε.
Ενα ασπρομαυρο τετρακοσαρι της χρειαζεται.
Σαματις θα βρω και πιο αργο...
Αλλα, θα πρεπει να φωτομετρησω!
"Καπου εχω κι ενα φωτομετρο" μου ειπε.
"Θα ψαξω να το βρω"
Καντο χρυσε μου...

Φακος 2.8/52 και διαφραγμα μεχρι 16.
Χμμ διολου ασχημα.
Και ταχυτητα μεχρι 1/500sec!
Σιγα, η αντιστοιχη Leica "χτυπουσε" μεχρι 1/1000.
Ενταξει, ΔΕΝ μου καναν δωρο την αντιστοιχη Leica!!!
Μου καναν δωρο την γηραια FED και τη θαυμασια καφε δερματινη θηκη της!!! 


--------------------------------------------------------------
Δεν ξερω πώς ενοιωθε o CCCP τεχνικος την ωρα που την πακεταριζε.
Ξερω ομως οτι εγω το χαρηκα παρα πολυ!!!
Θα παρει τη θεση της διπλα στις ξαδερφουλες της.
 
_______________________
Σπέσιαλ ευχαριστίες στον Γιώργο(the analog!)Κορώνη που με βοήθησε κάποτε σ'ένα προβληματάκι της!