Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

Sharpening an image, without to...

κάνετε τ'αστέρια κουλουβάχατα!!!
-----------------------------------------
Κάπου στον ιστό βρήκα ένα Μ8 που μου άρεσε.
Τζι-πι-εγκ ξε τζι-πι-εγκ το κατέβασα και είπα να παιξω λίγο μαζι του.
Λοιπόν, το ανοίγω στο Photoshop.
Αυτή είναι η εικόνα του κυρίως θέματος αρχικά:
View>Actual pixels
Select>Color range EyeDropper tool αρχικά και κατόπιν Add to sample Dropper για να προσθέσω σχεδόν όλα τα αστέρια στην επιλογή μου
Ο.Κ.
Select>Modify>Expand 3px O.K. και εχω διευρύνει την επιλογή μου.
Layer>New>via Copy δημιουργείται μία νεα στρώση πάνω από το Background.
Απενεργοποιώ το Layer1, το "κλείνω" από το ματάκι του
και πατώ στο Background για να το καταστήσω ενεργό.
Image>Image sizeκαι έχω μπροστά μου τις διαστάσεις της εικόνας: 1501X1011.

Ωραία, τις αλλάζω σε 4503Χ3033 Ο.Κ.
Filter>Sharpen>Unsharp mask και "πιέζω" αρκετά την όξυνση...
Ο.Κ.
Ξαναπηγαίνω στο Image size και επαναφέρω την εικόνα στις αρχικές της διαστάσεις.
Εντάξει, οξύνθηκε η εικόνα αλλά σκληρύνανε τα αστέρια!
Ενεργοποιώ το layer1 και...
Voila!!!
Σε περίπτωση που η όξυνση σε κάποιο σημείο της εικόνας θεωρηθει υπερβολική
δεν έχετε παρά να επιστρέψετε στην κατάσταση προ της μεγέθυνσης
να επιλέξετε τη συγκεκριμμένη περιοχή με το Lasso Tool και να δημιουργήσετε ένα layer ακόμη
το οποίο φυσικά θα απενεργοποιήσετε πριν τη μεγέθυνση και θα επανενεργοποιήσετε στο τέλος.
Και τώρα μένει να ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΕΙΤΕ!!!!!!!!!!!
Ολες μα όλες οι τεχνικές που έχω παρουσιάζει χρήζουν ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΥ.-
------------------------------------------
Εαν δε η μεγέθυνση πραγματοποιηθεί via GENUINE FRACTALS
τα αποτελέσματα ειναι εντυπωσιακά.

2 σχόλια:

  1. Το δο απόδοσή του ειναι πολυ καλη ρυθμιζοντας το εργαλειο Unsharp mask στο επιθυμητο σημειο. Ευχαριστω να εισαι καλα. Και Καλα Χριστούγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή